جزئیات ناشناخته درباره کیهان - کائنات

Wiki Article

ذهن شما از سلول های نورونی تشکیل شده است که این سلول های نورونی در حال تولید فرکانس در جهت خواسته و نا خواسته هایتان می باشد.

همانطور که گفتیم افکار به دو دسته افکار منفی و افکار مثبت تقسیم‌بندی می‌شود. با توجه به تحقیقاتی که انجام شده است افرادی که به موفقیت‌های عظیمی رسیده اند در گذشته بیشتر مثبت فکر می‌کردند و افرادی که بیشتر شکست های پی در پی در زندگی خود تجربه کرده اند تفکرات منفی و گرایش منفی در زندگی خود داشته‌اند.

انسان به کلیه قوانین موجود در کائنات دست پیدا نکرده است. همانطور که ذهن و درک ما توانایی فهم بسیاری از مسائل را ندارد، اینکه بتوانیم به کلیه‌ی قوانین موجود در جهان هستی دست پیدا کنیم امری نشدنی است. بسیاری از قوانینی که در مورد جهان هستی مانند – قانون جذب – که از آنها مطلع هستیم، در زمان گذشته شناخته و درک نشده بود و تنها چند سالی است که صحبت و آشنایی با این موضوع باب شده است.

هر چیزی که در جهان هستی در آسمان و زمین وجود دارد را کائنات می‌گویند، به تمام انرژی‌های حاضر در جهان هستی وجود دارد را کائنات می‌نامند.

چون شیشه شفاف است و کثیفی ها و تمیزی ها را سریع تر نشان میدهد؛ بنابراین افرادی که ضمیر و باطن شفاف تری دارند، انرژی حاصل از قانون کارما را سریع تر متوجه می شوند و برعکس.

این کارما در اصل منبعی از کارمای انباشته شده ی فرد است که شامل اعمال گذشته او و اعمالی که در تولد ها و زندگی های قبلی اش انجام داده میشود.

هر چه بیشتر راجب خواسته های خود صحبت کنید زمان رسیدن به خواسته های شما نزدیک و نزدیک تر خواهد شد.

با سلام خدمت استاد گرامی چن وقت پیش حدود هشت ماه پیش هدف گرفتن یه مغازه روبه صورت شریکی داشتم وتوکارهم موفقیت شرط اصلیم بود وموفق هم شدم وروز به روز این موفقیت درحال افزایشه،و خونواده خودم بااین کار از اول مخالف بودن الان هم اصرار برقطع شریکی هستن الان ولی بهم اون پولی که باید برسه توضيحات بيشتر رو نمیدن علت این کار چیه واقعا،یعنی قطع شریک شدن راه کار خوبیه یا به این کار ادامه بدم لطفا راهنماییم کنین

با شکرگزاری راه رسیدن به اهدافتان مشخص میشود. اگر اصول شکرگزاری را رعایت کنید و هر روز بابت نعمت‌هایی که دارید شکرگزاری کنید نتایج فوق‌العاده‌اش را خواهید دید.

این یا یه عقیده هندیه که اونا به دنیای دوم یا همون آخرت اعتقادی ندارن ،،، حداقل برای ما مسلمونا چیز جالبی نیست

ما در این مقاله قصد داریم قانون کارما را به نحوی بیان کنیم تا یک درک ملموس از مفهوم کارما داشته باشید.

تعهد آگاهانه نسبت به تغییر، تنها راه برای تاثیرگذاری بر گذشته است. تاریخ در مسیر غیرسازنده‌ای ادامه خواهد یافت، مگر اینکه انرژی‌های مثبت، جهت آن را عوض نمایند.

اینک با رعایت این چند نکته خیلی راحت بهشت دنیوی را بدست میآورید تا به بهشت اخروی هم برسید.

بھارت اور جنوبی افریقا کے میچ کے دوران میدان میں سانپ نکل آیا، میچ روکنا پڑا

Report this wiki page